Εργαστήρια Δεξιοτήτων ΙΕΠ 2021




Τα εργαστήρια δεξιοτήτων έχουν μπει για τα καλά στο καλοκαίρι μας και οι περισσότεροι προσπαθούμε να τα τελειώσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε για να απολαύσουμε τις διακοπές μας (αν μπορέσουμε τελικά λόγω covid)! 

Είμαι κι εγώ μία από αυτούς που μπαίνουν στις 6:00 κάθε πρωί για να μην πετύχω "κίνηση" στην πλατφόρμα και κολλάει, αλλά και για να έχω ησυχία από τα ζουζούνια μου!

Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την προσπάθεια συναδέλφων στα εργαστήρια και πραγματικά έχω ενθουσιαστεί με πολλά από αυτά. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ θα αποθηκεύσω τα αρχεία με τις περιγραφές των εργαστηρίων και σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω αρκετά από αυτά και στη δική μου τάξη! Μπράβο τους πραγματικά!!!

Δεν μπορώ όμως να κρύψω άλλο τον ενθουσιασμό μου για την 3η Θεματική Ενότητα: "Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη" και πιο συγκεκριμένα το 3ο εργαστήριο για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό με τίτλο: "Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή". Στο εργαστήριο αυτό και συγκεκριμένα στο 2ο εργαστήριο από τα 7 που περιλαμβάνει, θα βρείτε τις Δραστηριότητες για την Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με αναπηρία!

Ευχαριστώ την κα Μπούτσκου για την προτίμηση που έδειξε στο υλικό μου και για τον υπέροχο τρόπο που το παρουσίασε!

Σχόλια